Úspěch i zklamání na Jizerské 50

07.06.2009 08:04

Už doma jsem se zaregistroval do vypsané kategorie juniorů a vyrazil na start. Tam se sešlo necelých 1000lidí a 22 juniorů na dlouhou trať. Prvních 10km jsem se opravdu trápil, ale rozjel jsem se a začal stahovat ztrátu. Cílem jsem projel jako 1. junior na 38.místě celkově. Později byla i tato kategorie vyvěšena na výsledkové tabuli.

Vyhlášení začalo, na stupně bylo vyzváno hodně kategorií mimo jiné tlustí bajkeři, koloběžkaři a pár juniorů co jeli 26km dlouhou trať a juniory na mnohem prestižnější 60km dlouhou trať nevyhlásili. Zřejmě došli ceny. Považuji to za velkou drzost vypsat kategorii a nevyhlásit ji a ještě k tomu vyhlásit krátkou trať. Tohle by si na žádných jiných závodech nedovolili a osobně věřím, že první 3 závodníci již nikdy na Patria Direct Jizerskou 50 nikdy nepřijedou, já tedy ne!